خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

مقایسه ویژگی ها و تفاوت های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲

طراحی آیفون‌ ۱۱ و آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی در پنج رنگ مختلف (مشکی، سفید، قرمز آبی و سبز) و آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در چهار رنگ مختلف (زغال سنگی، نقره‌ای، طلایی و آبی اقیانوسی) عرضه می‌شوند.

تغییر حاشیه‌های گرد آیفون ۱۱ به حاشیه‌های صاف‌تر آیفون ۱۲، طراحی این گوشی جدید اپل را اندکی بهبود بخشیده است. با این‌که این طراحی قدیمی ممکن است مقداری دست‎هایمان را اذیت کند اما شکل زیبایی دارد.برجسته‌ترین ویژگی طراحی آیفون ۱۲، محافظ سرامیکی صفحه نمایش آن است. اپل قول ۴برابر مقاومت بیش‌تر صفحه‌های نمایش آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ را داده است. به همین خاطر است که از موفقیت در تست‌های بسیار مقاومت صفحه نمایش این گوشی خیالمان راحت می‌شود.

ابعاد کلی آیفون ۱۲ بخاطر دوربین TrueDepth خود در همان اندازه قبلی است. با این حال اپل، اندکی از حاشیه‌های صفحه‌های نمایش سوپر رتینا XDR آیفون ۱۲ زده است که این خود باعث شده نسبت صفحه به بدنه این مدل مقداری بیش‌تر شود. طبق اندازه‌گیری های اپل، آیفون ۱۲ ۶.۱ اینچی در مقایسه با آیفون ۱۱ ۶.۱ اینچی، %۱۱ نازک‌تر، %۱۵ کوچک‌تر و %۱۶ سبک‌تر میباشد.

طراحی آیفون‌ 11 و آیفون 12
درج تبلیغات خرید و فروش انواع گوشی موبایل در دیوار
قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱
آیفون ۱۲ مینی ارزان ترین گوشی این سری با قیمت پایه ۶۹۹ دلار است که همانند آیفون ۱۲ معمولی ۷۹۹ دلاری با حافظه ۶۴ گیگی عرضه می‌شوند همچنین برای نسخه ۱۲۸ گیگی این گوشی‌ها ۵۰ دلار و برای نسخه ۲۵۶ آن‌ها باید ۱۵۰ دلار بیش‌تر پرداخت نمود.
آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هردو با حافظه پایه ۱۲۸ گیگی عرضه شدند و دقیقا هم قیمت آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس هستند؛ قیمت ۹۹۹ دلاری برای نسخه پرو و ۱۰۹۹ دلاری برای نسخه پرو مکس.شرکت اپل طبق سنت‌های دیرینه ‌اش تعداد آیفون پرو را در بازار کاهش و تعداد آیفون ۱۱ معمولی را در بازار حفظ می‌کند. این گوشی ابتدا با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه شد اما درحال حاضر به قیمت ۵۹۹ دلار رسیده است.
عملکرد و ویژگی‌های پردازنده آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲
در تست‌های استاندارد آیفون ۱۲، متوجه شدیم این گوشی پیشرفت چشمگیری در عملکرد داشته است. برای مثال در پلتفرم Geekbench 5 آیفون ۱۲ ۳,۸۵۹ تست چند هسته‌ای را با موفقیت پشت سر گذاشت که این عدد برای آیفون ۱۱ پرو مکس ۳,۵۱۷ میباشد.
اپل در تمام مدل‌های آیفون ۱۲ پردازنده A14 Bionic کار گذاشته که طبق گفته خودش تا %۵۰ عملکرد CPU و GPU بهتری نسبت به گوشی‌های اندرویدی دارد. به علاوه، پردازنده A14 یک Neural Engine هم دارد که با ۱۶هسته قدرتمند تا %۸۰ عملکرد بهتری به ما ارایه می نماید.
مقایسه آیفون 11 و آیفون 12 عملکرد و ویژگی‌های پردازنده
برای فروش گوشی خود میتوانید آگهی رایگان خود را در سایت شهر24 ثبت نمایید
مقایسه صفحه نمایش آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲
جالب است که بدانیم برخلاف شایعات، اپل نتوانسته تکنولوژی صفحه نمایش ۱۲۰Hz را در سری‌های پرو آیفون ۱۲ پیاده کند. قطعا محدودیت‌های مربوط به باتری باعث حذف این صفحه نمایش شده است و واقعا هم منطقی است چون تکنولوژی امواج ۵G مقدار زیادی از انرژی باتری را مصرف می‌کند.
باید گفت که آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی، ۶۲۵ واحد از روشنایی Brightness و آیفون های مدل پرو ۸۰۰ واحد از روشنایی معمول را به ما می‌دهد. در نتیجه مدل‌های پرو تصویری روشن‌تر دارند.
هر چهار مدلِ آیفون ۱۲ مانند آیفون ۱۱ پرو، برخلاف آیفون ۱۱ که صفحه نمایش LCD داشت، صفحه نمایش سوپر رتینا OLED XDR دارند. صفحه نمایش OLED مزایای زیادی نسبت به LCD دارد از جمله: رنگ مشکی باکیفیت‌تر، رنگ‌های بیش‌تر و زوایای نمایش بیش‌تر. به طور کلی شاید عوض شدن صفحه نمایش از LCD به OLED مهم‌ترین و مثبت‌ترین تغییری باشد که یک کاربر آیفون ۱۱ برای خرید آیفون ۱۲ باید به آن توجه کند.