خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

گوشی گیمینگ آنر پلی هواوی ؛ درخشان تر از تمام پرچم دار ها

گوشی گیمینگ آنر پلی هواوی به صورت رسمی رونمایی شد. در کنفرانس بی المللی IFA برلین و در میان پرچم داران سونی، الجی و … کمپانی چینی هواوی اولین گوشی گیمینگ آنر پلی را به صورت رسمی روانه بازار فروش کرد. این کمپانی چینی گوشی هوشمند خود را مدتی پیش در هندوستان معرفی کرده و قیمت آن بین 290 تا 350 دلار بود اما با رونمایی رسمی انتظار می رود گوشی گیمینگ آنر پلی در اروپا و آمریکای شمالی نیز به فروش برسد. هواوی قیمت جهانی این گوشی موبایل را 329 یورو در نظر گرفته است.

گوشی گیمینگ آنر پلی هواوی به قابلیت GPU Turbo مجهز است و ویژگی های یک پرچم دار از نظر سخت افزاری را دارد. با توجه به اخبار موجود این گوشی موبایل به همراه بازی PUBG روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند در رنگ های بنفش، آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی گیمینگ آنر پلی هواوی چه قابلیت های دارد؟

گوشی گیمینگ انر پلی دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ خواهد بود که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این گوشی هوشمند مجهز به آخرین پردازنده هواوی یعنی کایرین ۹۷۰ خواهد بود که دارای دو نسخه ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ و همچنین نسخه ۱۲۸ و رم نرم افزاری ۶ خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه نیز شباهت بسیاری به گوشی هوشمند nova3e دارد که در بازار ایران به تازگی موجود شده است وجود دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نشان می دهد که این گوشی هوشمند بیشتر تمرکز خود را بر روی پردازنده گذشته است و این دستگاه برای افرادی که با بازی های موبایلی علاقه داند مناسب تر خواهد بود.

این گوشی هوشمند به نظر می رسد بتواند در بازار جهانی نیز مانند بازار هندوستان فروش بسیار خوبی را به دست آورد و اصلی ترین دلیل خرید کاربران نیز وجود پردازنده قدرتمند کایرین 970 در کنار یک قیمت بسیار خوب است. البته این  گوشی هوشمند دارای یک نسخه  سفارشی است که دارای دو رنگ خاص است.  این دو رنگ حکاکی های لیزری بر روی قاب اصلی دستگاه و حضور رنگ قرمز در حاشیه حسگر اثر انگشت و لنز دوربین عکاسی است که ظاهری بسیار جدید و بدون شباهت با هیچ گوشی موبایلی را در اختیار کاربران قرار می دهد .

 لینک خرید و فروش انواع گوشی را حتما ببینید ضرر نمیکنید.

آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.