خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

قیمت گوشی U12+ دو هفته قبل از معرفی لو رفت

هر چقدر به زمان معرفی گوشی آینده HTC نزدیک تر می شویم، اخبار و شایعات نشتی در خصوص آن بیشتر و بیشتر می شود. یو12 پلاس به احتمال قوی تنها پرچمدار اچ تی سی در سال 2018 خواهد بود. این گوشی قرار است که در تاریخ 23 می، یعنی دوم خرداد همزمان با معرفی می7 شیائومی رونمایی شود. روز گذشته در خبرها دیدیم که یو 12 قرار است که در 4 رنگ متفاوت عرضه شود که یک نسخه آن مانند یو11 پلاس شفاف است و اجزای داخلی گوشی را می توان از روی آن مشاهده کرد.

به فاصله یک روز از خبر رنگ بندی این گوشی، یک وب سایت خبری تایوان قیمت نسخه های مختلف این گوشی را نمایش داده است. نسخه 64 گیگابایتی این گوشی بین 21.900 (734 دلار) تا  22.900 (768 دلار) دلار جدید تایوان قیمت خواهد داشت. در حالیکه نسخه 128 گیگابایتی آن 23.900 تا 24.900 دلار جدید تایوان (بین 801 تا 834 دلار) می باشد. قیمتی که برای این گوشی لحاظ شده است نزدیک به قیمت گوشی گلکسی اس9 پلاس سامسونگ است. حتی اچ تی سی پیش تر هم عنوان کرده بود که یو12 پلاس برای رقابت با این گوشی به بازار خواهد آمد.

باید امیدوار بود که پرچمدار آینده اچ تی سی دارای ویژگی های خلاقانه و جدیدی مانند قابلیت Quick Charge 4+ باشد تا نه تنها ارزش قیمت لحاظ شده را داشته باشد، بلکه بتواند با رقیب قدرتمند خود، یعنی گلکسی S9+ سامسونگ هم رقابت کند.


 لینک خرید و فروش انواع گوشی را حتما مشاهده کنید.


معرفی Galaxy A6 و +A6 - جدیدترین میان‌رده‌های سری Galaxy A

طی هفته‌های اخیر تصاویر و خبرهای زیادی از گوشی‌های جدید سامسونگ به بیرون درز کرد. این دو گوشی میان‌رده – که Galaxy A6 و Galaxy A6+ نام دارند – هفته گذشته در وب‌سایت اندونزیایی سامسونگ معرفی شدند. در روز چهارشنبه 2 می 2018 (12 اردیبهشت 1397) سامسونگ رسما این دو اسمارت‌فون را در وب‌سایت خبری خود معرفی نمود.


جون هو پارک (Junho Park)، معاون برنامه‌ریزی محصولات جهانی سامسونگ در بخش موبایل، در این رابطه می‌گوید: «در سامسونگ ما متعهدیم که ضمن ارائه بهترین تجربه کاربری اسمارت‌فون به مصرف‌کنندگان‌مان، نیازهای کاربردی آنها را هم برطرف کنیم.» طراحی زیبا، در کنار دوربین‌های پیشرفته، دو موردی‌ست که سامسونگ بیش از سایر موارد روی آنها مانور می‌دهد. البته همانطور که از نامگذاری پیداست، A6+ یک سروگردن بالاتر از A6 قرار دارد.


Galaxy A6 در ابعاد 149.9×70.8×7.7 میلی‌متر تولید شده و ابعاد Galaxy A6+ برابر با 160.2×75.7×7.9 اعلام شده است. بدنه فلزی یک‌تکه در هر دو دیوایس نشان از مقاومت و دوام بالای آنها داشته و خمیدگی‌های ملایم در گوشه‌ها و لبه‌های بدنه علاوه بر افزودن به زیبایی ظاهری، در دست گرفتن اسمارت‌فون‌ها را نیز آسان‌تر می‌کند (به ویژه این که حسگر اثر انگشت هم به پشت دستگاه‌ها منتقل شده است).


سامسونگ تصمیم گرفته در این دو اسمارت‌فون میان‌رده از نمایشگر تمام‌صفحه معروفش موسوم به Infinity Display با نسبت تصویر 18.5:9 استفاده کند؛ با این تفاوت که در A6 نمایشگری 5.6 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس (720×1480 پیکسل) به کار رفته، اما در A6+ قطر نمایشگر به 6 اینچ و رزولوشن آن به فول اچ‌دی پلاس (1080×2220 پیکسل) ارتقا یافته است.


A6 از یک چیپ‌ست 8 هسته‌ای با حداکثر سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز بهره می‌برد، اما تراشه 8 هسته‌ای A6+ قوی‌تر بوده و حداکثر سرعت کلاک آن به 1.8 گیگاهرتز می‌رسد. سامسونگ هنوز نام چیپ‌ست‌ها را اعلام نکرده، اما احتمال می‌رود در ساخت A6 از تراشه Exynos 7870 و در ساخت A6+ از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 450 استفاده کرده باشد. 3 یا 4 گیگابایت RAM و 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در هر دو گوشی پیش‌بینی شده که با توجه به پشتیبانی از کارت حافظه می‌توان آن را تا 256 گیگابایت دیگر ارتقا داد.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی – مجهز به فوکوس خودکار – در پشت A6 دیده می‌شود. با توجه به گشودگی دیافراگم f/1.7، انتظار می‌رود کاربر برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور با مشکل خاصی مواجه نشود. دوربین جلوی دستگاه نیز 16 مگاپیکسلی است. گشودگی دیافراگم f/1.9، بدون فوکوس خودکار و وجود فلش LED قابل تنظیم در جلوی دستگاه، زمینه را برای گرفتن یک سلفی باکیفیت فراهم کرده‌اند.

سیستم دوربین در A6+ به مراتب پیشرفته‌تر است. در پشت دستگاه یک دوربین دوگانه به چشم می‌خورد. علاوه بر همان دوربین 16 مگاپیکسلی – که در پشت A6 به کار رفته بود – یک دوربین 5 مگاپیکسلی بدون فوکوس خودکار با گشودگی دیافراگم f/1.9 نیز دیده می‌شود. با استفاده از قابلیتی که سامسونگ آن را حالت Live Focus می‌نامد، کاربر می‌تواند قبل و حتی بعد از برداشت تصویر، عمق میدان و افکت بوکه را کنترل کند.


به گفته شرکت سازنده، برای تاری پس‌زمینه، الگوهای متنوعی در قالب شکل‌های گوناگون (از جمله قلب، ستاره و ...) در نظر گرفته شده است. تمام امکاناتی که برای دوربین جلوی A6 ذکر شد، در اینجا هم برقرار است، با این تفاوت که دوربین جلوی A6+ رزولوشنی برابر با 24 مگاپیکسل دارد که برای یک گوشی میان‌رده، فراتر از انتظار است.


با توجه به تجهیز اسپیکرهای هر دو اسمارت‌فون به تکنولوژی Dolby Atmos، کاربر این امکان را دارد که حالت دالبی را فعال کرده و از صدایی فراگیر لذت ببرد. البته این قابلیت فقط با استفاده از هدفون پشتیبانی می‌شود. ظرفیت باتری A6 برابر با 3,000 میلی‌آمپر ساعت بوده و A6+ از باتری قوی‌تری با ظرفیت 3,500 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. از امکانات ارتباطی این دو گوشی می‌توان به شبکه ارتباطی LTE Cat.6، وای-فای 802.11 a/b/g/n، احتمالا پورت microUSB Type-B و بلوتوث نسخه 4.2 اشاره کرد.


هر سه سامانه ناوبری GPS، Glonass و BeiDou در این گوشی‌ها پشتیبانی می‌شوند، اما پوشش سامانه BeiDou در برخی مناطق امکان‌پذیر نخواهد بود. وجود NFC نیز به کشوری بستگی دارد که این گوشی‌ها به آن وارد می‌شود، لذا نمی‌توان در همه جا برای پرداخت از سامانه Samsung Pay استفاده کرد. حتی اگر گوشی کاربر هم از NFC پشتیبانی کند، پرداخت از طریق Samsung Pay منوط به آن است که کارت بانکی وی در این سامانه پشتیبانی شود.


A6 و A6+ هر دو به اندروید اوریو مجهز بوده و امکانات نرم‌افزاری مفیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. از جمله این امکانات می‌توان به قابلیت مالتی‌تسکینگ App Pair اشاره کرد که به موجب آن، صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم شده و کاربر می‌تواند همزمان روی دو اپلیکیشن کار کرده و در وقت خود صرفه‌جویی نماید. همچنین در A6+ شاهد قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) هستیم که به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر، اطلاعات مورد نیاز را در یک نگاه مشاهده کرده و به این ترتیب در وقت و باتری صرفه‌جویی کند. دستیار صوتی سامسونگ با نام Bixby در این دو گوشی حضور داشته و هر سه ویژگی کلیدی آن – یعنی Vision، Home و Reminder – فعال است. ناگفته نماند، امکان آنلاک کردن گوشی با تشخیص چهره یا همان Face Recognition نیز در فهرست امکانات هر دو اسمارت‌فون دیده می‌شود.

اسمارت‌فون‌های Galaxy A6 و Galaxy A6+ در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و نیلی کم‌رنگ (Lavender) به تولید می‌رسند. این دو گوشی از اوایل ماه می در بازارهای منتخب اروپا، آسیا و آمریکای لاتین عرضه شده و پس از مدتی به شکل جهانی در بازارهای کره جنوبی، آفریقا و چین نیز وارد می‌شوند. قیمت این دو دیوایس هنوز از سوی سامسونگ اعلام نشده است. 


جهت مطالعه مطالب بیشتر در زمینه تلفن همراه به لینک خرید و فروش انواع گوشی مراجعه کنید.



چگونه یک گوشی هوشمند مناسب را انتخاب و خریداری کنیم؟

هم اکنون اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید را داشته باشید، گزینه‌های خرید متنوعی پیش رویتان قرار خواهد داشت. کاملا مشخص است که طی چند سال اخیر تنوع گوشی‌های هوشمند به شدت افزایش یافته و برندهای مختلفی به صنعت موبایل افزوده شده‌اند. حال اگر شما به منظور خرید یک گوشی جدید با دیدی دقیق پیش نرفته و با توجه به معیارها و شرایط خاص مورد نیاز آن را انتخاب نکنید، مطمئنا دچار مشکل شده و حتی ممکن است پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از خرید خود پشیمان شوید.

بنابراین به منظور انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند مناسب باید به مسائل و موارد متعددی توجه داشت. آگاه بودن از این مسائل می‌تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه موجود یاری کند.

مسئله اول: سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کنید

اگر به دنبال سیستم عاملی هستید که بتوان به سادگی از آن استفاده کرد و قابلیت‌های شخصی‌سازی متعددی را ارائه کند، توصیه می‌کنیم که سیستم عامل اندروید را انتخاب کنید. در سمت مقابل اگر به دنبال سیستم عاملی هستید که منحصر به فرد و اختصاصی‌تر باشد، می‌توانید سیستم عامل آی او اس و محصولات برند اپل را انتخاب کنید. همچنین اگر از علاقمندان به سیستم عامل ویندوز مایکروسافت هستید، می‌توانید سیستم عامل ویندوزموبایل را انتخاب نمایید. به طور کلی هم اکنون سیستم عامل اندروید محبوب‌ترین و پرکاربرترین سیستم عامل موبایلی موجود در دنیاست و روز به روز در حال پیشرفت است. انتخاب این سیستم عامل گزینه بسیار مناسبی برایتان محسوب می‌شود چرا که تنوع محصولات در این سیستم عامل به مراتب نسبت به سایر سیستم عامل‌های نامبرده شده بیشتر است.

مسئله دوم: بودجه مورد نظرتان را تعیین کنید

در قدم دوم باید بودجه مورد نظر خود را تعیین نمایید. به عنوان مثال اگر بودجه شما تا ۵۰۰،۰۰۰ تومان باشد، نمی‌توانید با هدف خرید یک آیفون پیش بروید. آیفون‌های اپل محصولات گران قیمتی هستند، بنابراین تعیین بودجه یکی از اصلی‌ترین مسائل موجود به منظور انتخاب یک گوشی مناسب به شمار می‌رود. به طور کلی از آنجایی که تنوع محصولات اندرویدی نسبت به سایر محصولات بیشتر است، کاملا طبیعی خواهد بود که دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل از نظر قیمت هم در رنج‌های متنوع‌تری عرضه شوند.

مسئله سوم: به دستگاهی که هم اکنون از آن استفاده می‌کنید دقت داشته باشید

اگر از آن دسته افرادی هستید که همواره به دنبال استفاده از دستگاه‌ها و محصولات جدید هستید می‌توانید از این مرحله صرف نظر کنید. به طور کلی تجربه نشان داده که کاربران ضمن استفاده از یک دستگاه به آن علاقمند شده و عادت می‌کنند. به عنوان مثال اگر دستگاه هوشمند قبلی که خریداری کرده‌اید یک دستگاه اندرویدی بوده، احتمالا شما به این سیستم عامل وابسته می‌شوید. حال اگر به طور ناگهانی یک آیفون اپل را خریداری کنید ممکن است پس از مدت زمان کوتاهی چندان احساس رضایت‌بخشی نداشته باشید. البته این امر در بین تمام کاربران با شیوه مشابه دیده نمی‌شود و چه بسیارند افرادی که از یک سیستم عامل به سیستم عاملی جدید جهش یافته و رضایت کافی داشته‌اند.

مسئله چهارم: قابلیت‌های مختلف گوشی‌ها را بشناسید

پیش از انتخاب یک گوشی هوشمند جدید حتما سعی کنید که قابلیت‌های مختلف آن را بشناسید. به عنوان مثال آیفون‌های جدید اپل (از آیفون ۵S به بعد) مجهز به اسکنر اثر انگشت کاربر هستند. این موضوع در حالی است که تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی به این قابلیت مجهز نیستند. دستیار صوتی سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس و ویندوزموبایل هم نسبت به یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال دستیار صوتی آیفون‌ها اپل سیری (Siri) نام دارد، دستیار صوتی ویندوزفون‌های مایکروسافت کورتانا (Cortana) است و گوگل دستیار صوتی خود را گوگل ناو (Google Now) نامیده است. توجه به این موارد و تفاوت‌های مابین قابلیت‌های مختلف گوشی‌های هوشمند از جمله مسائلی است که توصیه می‌کنیم پیش از خرید یک گوشی جدید حتما به آن توجه داشته باشید.

مسئله پنجم: به اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی دستگاه توجه کنید

در ابتدا دقت داشته باشید که تنوع اپلیکیشن‌های موجود برای ویندوزفون‌ها نسبت به دو سیستم عامل اندروید و آی او اس کمتر است. همچنین استفاده از اپلیکیشن‌ها در دستگاه‌های اندرویدی نسبت به دستگاه‌های آی او اسی به شکل ساده‌تری انجام می‌شود. اما گذشته از این موضوع شما پیش از خرید یک گوشی جدید باید به اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی آن هم توجه کنید. به عنوان مثال تصور کنید که قصد دارید یک اپلیکیشن منحصر به فرد را بر روی دستگاهتان نصب نمایید که شاید هنوز نسخه آی او اسی یا اندرویدی آن ارائه نشده باشد. در این شرایط مطمئنا محدودیتی در انتخابتان ایجاد می‌شود.


جهت پیگیری اخبار لحظه به لحظه تلفن همراه به لینک خرید و فروش انواع گوشی مراجعه کنید.


فروشندگان و نمایندگی های خرید و فروش انواع گوشی می توانند آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.