خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

صادرات خوراک دام و طیور به 16 کشور

خوراک دام و طیور

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولید خوراک آماده دام و طیور وابستگی ما را به خارج کاهش داد و در حال حاضر صادرات این محصولات را به 16 کشور داریم.

نشست خبری مهندس تورج صارمی مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
در این نشست تورج صارمی  مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: بالغ بر 469 میلیارد دلار خوراک دام در کشور تولید شده است و ما توانایی تامین خوراک دام داخلی را داریم. 10 کشور به صورت عمده در جهان تولیدات محصولات دامی را برعهده دارند که چین از آسیا مقام اول را دارد و پس از آن آمریکا، روسیه، برزیل، آلمان و ژاپن در رده‌های بعدی قرار دارند.
وی افزود: 60 درصد از خوراک دام در کشور تولید می‌شود که این تولیدات از 54 سال پیش و با صنعتی شدن کارخانجات شروع شده است. در طول 30 سال اخیر 650 واحد تولید خوراک دام آماده تشکیل شده که نتیجه تبدیل روش سنتی به صنعتی است. این واحدها ظرفیت 19 میلیون تن تولید  در سال را دارند که در سال 95، 8.6 درصد و بالغ بر 50 میلیارد تومان ارزش تولیدات واحدها بوده است.
صارمی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که تا سال 1410 بالغ بر 26 میلیون تن خوراک را درکشور تولید کنیم. استان‌هایی که قابلیت تولید خوراک را دارند خراسان رضوی، مازندران، خراسان جنوبی، فارس، گلستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان هستند.

وی افزود: در سال 92 تا 95 در تولید خوراک دام رشد 12 درصدی داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم در سا ل 96 تا سقف 10 میلیون تن خوراک دام تولید شود. ما کارخانجاتی با ظرفیت های بالاتر از 30 هزار تن را داریم که در حال کار هستند.
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام در رابطه با واحدهای تولیدی و نظارت بر آنها تصریح کرد: واحدهای تولیدی تحت نظارت‌های بهداشتی هستند و توسعه صادرات یکی از موضوعاتی است که در این بخش مورد ارزیابی قرار گرفته و باعث توسعه فعالیت‌ها در بخش خوراک دامی شده است.  درسال 90 ما 26 هزار تن صادرات با ارزش 10 میلیون دلار را داشتیم که در سا ل 95 به 173 هزار تن و ارزش 76 میلیون دلار رسیدیم. از سال 94 تا 95 در این عرصه رشد 33 درصدی داشتیم و در حال حاضر به 16 کشور مانند امارات، قطر، عمان و ترکیه صادرات داریم.

صارمی در خصوص تدوین دستورالعمل نظارت کنترل کیفی تاکید کرد: تدوین دستورالعمل نظارت بر کنترل کیفی خوراک دام و طیور و آبزیان با همکاری یک تیم کاری از وزارت جهاد، نمایندگان تشکل‌ها و کارشناسان سازمان‌های وابسته تشکیل شده که این دستورالعمل پس از تدوین در سال گذشته توسط وزیر جهاد ابلاغ شد و زمینه‌ساز استفاده از تولید خوراک را عملی کرد. هدف ما ارتقاء بهره‌وری خوراک دامی است. در نظام فنی و کنترل کیفی پیش‌بینی گواهینامه فنی برای کارخانجات را داشتیم تا توسعه صادرات عملی شود.
وی افزود: استفاده بهینه از بقایای کشاورزی و صنایع غذایی در تغذیه دام از اهداف دیگر تولیدات خوراک دامی است. ما در شرایط خاص تغییر اقلیم قرار گرفته‌ایم و خشکسالی‌های پیش‌بینی شده در 50 سال پیش به وقوع پیوسته است. یکی از جهت‌گیری‌های ما این است که واردات را کاهش داده و تولید با کیفیت داشته باشیم. بالغ بر 19.5 میلیون تن بقایای کشاورزی و باغی تولید می‌شود و 5 میلیون تن بقایای کارخانجات و صنایع غذایی داریم که هنوز به صورت کامل برای تغذیه دام استفاده نمی‌شود. ما سال گذشته حجم مناسبی از بقایای پسته،  سرشاخه نیشکر، خرما و بقایای سیب‌زمینی را استفاده کردیم و در حال پیگیری هرچه بیشتر دستورالعمل اجرایی آن هستیم.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام گفت: برنامه دیگر ما استفاده از خوراک‌های کمتر رایج در تغذیه طیور است. مطمئناً این مسئله می‌تواند باعث کاهش واردات شود. جایگزینی کاشت علوفه‌هایی با نیاز آبی کمتر مانند تاج خروس را در دستور کار قرار داده‌ایم. بخش عمده منابع خوراکی واحدهای صنعتی اتلاف می‌شود که با روش‌های فرآوری سیلو و افزایش بهر وری این مشکل را حل خواهیم کرد.

وی در رابطه با سامانه نهادهای دامی خاطرنشان کرد: سامانه نهادهای دامی را با مشارکت بانک سپه از سال قبل راه‌اندازی کرده‌ایم که امروز گردش تولید وصادرات را به صورت آنلاین به خوبی رصد می‌کنیم. نظارت بر توزیع سبوس را داریم که تاکنون نزدیک به 36 هزار ثبت خرید در سامانه داشته‌ایم و 550 هزار تن به ارزش 30 میلیارد تومان توزیع شده است که این امر حذف واسطه‌گری را به دنبال داشت.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

مقدمه‌ای در رابطه با خرید یک گوشی دست دوم

مقدمه‌ای در رابطه با خرید یک گوشی موبایل دست دوم

خیلی از افراد عقیده‌ای مبنی بر خرید گوشی های نو ندارند و خرید یک گوشی دست دوم را به گوشی نو ترجیح می‌دهند. بنا به عقیده این افراد وقتی با یک هفته استفاده از یک گوشی نو شاهد تبدیل شدن آن به گوشی دست دوم هستیم، دلیلی وجود ندارد که هزینه‌ای گزاف پرداخت کرده و یک گوشی نو بخریم! چون می‌توان از همان ابتدا یک گوشی دست دوم را با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری کرد!

اما خرید یک گوشی دست دوم می‌تواند دردسرهایی را هم داشته باشد. برای مثال ممکن است گوشی دست دومی که خریده‌اید قبلا توسط تعمیرکار غیرمجربی باز و تعمیر شده باشد و برخی قطعات آن دچار آسیب دیدگی شده باشند و غیره. بنابراین باید در حین خرید یک گوشی دست دوم به نکات خاصی توجه کنید تا از خریدتان راضی باشید.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

تا زمانیکه محصول و فعالیت خود را با متن و نوشتار عرضه کنید و تصویری از آن در برابر دید مشتری قرار ندهید نمی‌­توانید آنچنان که باید او را مجذوب سازید. عکس، این امکان را فراهم می­‌آورد آنچه درباره آن صحبت می­‌کنید را مجسم کنید. مشاهده، در تصمیم­‌گیری تأثیر بسزایی داشته و بطور طبیعی ارتباط با آنچه در نگاه ما مطلوب است ساده‌­تر برقرار می­‌گردد.

براین اساس چنانچه بدنبال توسعه‌­ی فعالیت حرفه‌­ای‌تان هستید؛ توصیه می­‌شود از عکس در کنار تبلیغاتتان استفاده کرده و مشتری را به نگاه موشکافانه‌­تر به محصول و فعالیتتان وادار سازید؛ بنابراین، برای داشتن تصویری با کیفیت که معرف هرچه بهتر کسب و کارتان باشد، باید از عکاسان حرفه‌ای و مجرب که درک و شناخت صحیح از اصول عکاسی بخصوص عکاسی صنعتی داشته باشند بهره بگیرید.

در این راستا، شرکت همورا در کنار سایر فعالیت­‌های خود با دارا بودن عکاسان مجرب در زمینه عکاسی تبلیغاتی، صنعتی و معماری، ارائه‌­دهنده آثاری تخصصی و با کیفیت بوده و آماده همکاری با سازمان­‌ها و شرکت­‌ها می‌باشد.

عکاسی از محصولات و خدمات، همایش و سمینارها، بناها، مستند‌سازی روند پیشرفت پروژه­‌های عمرانی و ساختمانی، تهیه عکس‌های مورد استفاده در بروشورها، کاتالوگ‌ها، سایت‌ها و دفترچه‌راهنماها از جمله فعالیت‌های همورا در این شاخه می‌باشد.

به یاد داشته باشیم عکاسی امروزه یکی از عناصر مهم در تبلیغات به شمار می­‌رود و برای ورود به بازار رقابت برای ثبت فرآیندهای تولید، محصولات و یا تجهیزات سازمانی از موثرترین ابزارهاست.

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید