خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

هشدار مقامات آمریکایی به بردن گوشی به روسیه در جام‌جهانی

جام جهانی هر 4 سال یک بار برگزار می شود و این رویداد از امروز در کشور روسیه آغاز شد. علاوه بر روسیه میزبان 31 کشور دیگر برای برگزاری این بازی ها در کنار یکدیگر جمع شده اند و این شاید بهترین زمان برای هکرهای معروف روسی باشد تا اطلاعات کاربران را از سراسر نقاط جهان بوسیله دستگاه های دیجیتالشان بدست آورند. آمریکا اما در خصوص این موضوع به شهروندانش هشدار داده است.

در بیانیه ای که به خبرگزاری رویترز ارسال شده است، مدیر FBI و امنیت ملی آمریکا ویلیام اوانینا به مسافرانی که به روسیه برای دیدن جام جهانی سفر میکنند هشدار داده است تا گوشی های خود را به این کشور نبرند. آنها اعلام کرده اند که ممکن است شما فکر کنید هدف جذابی برای هکرها نیستید، اما مجرمان اینترنتی یا دولت روسیه ممکن است شما را به عنوان هدف انتخاب کند. البته مقامان دولتی و شرکت ها در معرض خطر بیشتری هستند، اما فکر نکنید که شما بی اهمیت هستید. اگر می توانید بدون گوشی خود مسافرت کنید، آن را نبرید. اگر به آن نیاز دارید یک گوشی معمولی ببرید و زمانیکه به آن نیاز ندارید باطری اش را درآورید.

سازمان امنیتی بریتانیا نیز به شهروندان و تیم ملی فوتبال خود هشداری مشابه داده است. مرکز امنیت ملی سایبری انگلستان به همراه مشاوران متخصص امنیت سایبری به بازیکنان تیم ملی هشدار داده است. ایالات متحده هشدارهای مشابهی برای رویدادهای مشابه پیشین مانند المپیک زمستانی کره جنوبی صادر کرده بود، اما این بار کمی تندتر از همیشه عمل کرده است.


لینک خرید و فروش انواع گوشی را حتما مشاهده کنید.


فروشندگان انواع گوشی می توانند آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


کاهش ۲۰ درصدی تولید گوشی‌ آیفون در سال جاری میلادی

روزنامه نیکی ژاپن به نقل از منابع آگاه نوشت، انتظار می‌رود تولید گوشی آیفون شرکت اپل آمریکا طی سال جاری ۲۰ درصد کاهش یابد.

به نقل از راشاتودی، روزنامه اقتصادی نیکی ژاپن به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، انتظار می‌رود تولید گوشی‌های تلفن همراه آیفون توسط شرکت اپل آمریکا در سال 2018 نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یابد.

این گزارش نشان می‌دهد، اپل به تولید کنندگان قطعات خود اعلام کرده است، تولید قطعات سه مدل جدید آیفون را در نیمه دوم سال 2018 بیست درصد کاهش دهند.

روزنامه ژاپنی به نقل از منابع آگاه نوشت، اپل در زمینه ثبت سفارشات جدید برای مدل‌های تازه معرفی شده به بازار محافظه کارانه عمل می‌کند.

برای سه مدل جدید عرضه شده به بازار، کل ظرفیت برنامه‌ریزی شده برای تولید حداکثر معادل 80 درصد سال گذشته خواهد بود.

انتشار این گزارش باعث شد، تا ارزش سهام خود شرکت اپل 2 درصد و ارزش تولیدکنندکان قطعات این شرکت شامل شرکت‌های AMS و دیالوگ سمی به ترتیب 6 و 4.1 درصد سقوط کند.

جیمز کوردول کارشناس مؤسسه آتلانتیک اکوئیتیز در مصاحبه با رویترز گفت: برای ریشه‌یابی این تصمیم، اپل باید به روند سال گذشته این شرکت و خوش بینی نسبت به فروش گوشی‌های آیفون اشاره کرد که باعث شد تا در نیمه نخست سال جاری شاهد مازاد عرضه گوشی‌های آیفون به بازار باشیم.

سه گوشی جدید آیفون که قرار است تولید آنها کاهش یابد، شامل آیفون X و مدل‌های آیفون 8 است.

کوردول معتقد است، با توجه به اینکه آیفون با ارائه مدل‌های جدید گوشی قیمت آنها را نیز بالا می‌برد، متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید این گوشی‌ها با توجه به اینکه مدل‌های قبلی آیفون نیز عملکرد مناسبی دارند، کمی سخت خواهد بود.


 لینک خرید و فروش انواع گوشی را حتما مشاهده کنید.


رونمایی گلکسی نوت 9 به تاخیر افتاد

طبق گزارشی جدید، رونمایی این گوشی با چند هفته تاخیر رونمایی خواهد. ظاهرا این تاخیر به دلیل ایجاد تغییرات در طراحی این گوشی خواهد بود.
ظاهراً «لی جائه یانگ» نائب رئیس سامسونگ، خواستارایجاد تغییراتی در طراحی صفحه نمایش این گوشی شده است. ظاهراً به دنبال این تغییر ضخامت صفحه نمایش گوشی جت بهبود صفحه نمایش گوشی تا 0.5 میلی متر کاهش پیدا خواهد کرد.

ظاهراً این تغییر باعث شده تا گوشی گلکسی نوت 9 چند هفته دیرتر رونمایی شود و طبق گزارشی جدید از بلومبرگ ظاهرا این گوشی در تاریخ 9 آگوست (11 مرداد) رونمایی خواهد شد، در این صورت احتمالاً فروش این گوشی از اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر آغاز خواهد شد.


 لینک خرید و فروش انواع گوشی را حتما مشاهده کنید.