خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

ال جی از هدفون وایرلس Tone با دکمه مخصوص گوگل اسیستنت رونمایی کرد

به گزارش  خرید و فروش انواع گوشی  - با عرضه اسمارت فون G7 ThinQ ال جی نشان داد که به استفاده از هوش مصنوعی گوگل متعهد شده و حالا همین تعهد قرار است با هدفون وایرلس Tone تکرار شود. کمپانی کره ای به تازگی از هدفون دور گردنی LG Tone Platinum SE رونمایی کرده که از طریق دکمه ای مخصوص، از هوش مصنوعی گوگل اسیستنت پشتیبانی کرده و امکان دریافت اطلاعات یا ترجمه عبارات را بدون به زبان آوردن فرمان «OK Google» میسر می سازد.
گفتنی است که گرچه ال جی توضیح بیشتری در این باره ارائه نکرده، اما به نظر می رسد که هدفون های Tone صرفاً به دکمه ای معمولی برای فراخوانی گوگل اسیستنت مجهز شده اند و خبری از ادغام کامل، مثل برخی از هدفون هایی که سونی روانه بازار کرده است نیست.

هر دو مدل از هدفون های Tone، از نوع تو گوشی به حساب می آیند اما Tone Ultra SE از یک اسپیکر اضافی هم بهره می برد؛ درست مانند هدست Tone Studio که سال 2016 از راه رسید. ایده اصلی این اسپیکر اضافه آن است که بدون از بین بردن صدای محیطی، قادر به گوش سپردن به موسیقی باشید و از اتفاقات پیرامون خود با خبر.
هر دو دیوایس به آرماتور و درایورهای داینامیک بالانس شده مجهز شده اند کیفیت صوتی به بیشترین میزان ممکن برسد و میکروفون های MEMS هم وضوح تماس های صوتی را افزایش می دهند. ضمناً ال جی اپلیکیشن Tone & Talk را به صورت خاص برای این هدفون ها توسعه داده است. هم اکنون اطلاعاتی درباره قیمت گذاری و تاریخ عرضه دو هدفون منتشر نشده، اما ال جی برای نمایش آنها در رویداد IFA 2018 برلین برنامه ریزی کرده است.

باتری‌ Galaxy Note 9 منفجر نمی‌شود

دو نسل از عرضه گوشی‌های Galaxy S7 با پدیده عجیب منفجر شدن باتری آن‌ها می‌گذرد اما هنوز کاربران سامسونگ ناامیدی خود را از باتری‌های این دستگاه‌ها دارند. عرضه موفق Note 8 باعث شد همه کاربران اتفاقات مربوط به Note 7 فراموش شود اما هنوز درباره باتری Galaxy Note 9 سؤال‌های زیادی وجود دارد.

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، دونگ‌جین کُوه به مشتریان این شرکت این اطمینان را داده است که اتفاقاتی از دست اتفاقاتی که برای Note 7 افتاد برای پرچمدار جدید این شرکت نخواهد افتاد. شرکت سامسونگ پس از آن اتفاقات و انتقادهای تندی که نسبت به خط تولید آن شد، چندین قدم اضافه به آزمایش دستگاه‌های خود گذاشته است تا مطمئن شود که این اتفاقات دوباره نخواهد افتاد. این شرکت با قوی‌تر کردن تیم کنترل کیفیت دستگاه‌های خود، سخت گوشی Galaxy Note 9 را آزمایش کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که این دستگاه از نظر جانی هیچ تهدیدی برای کاربران نخواهد داشت.

علاوه بر این، دونگ‌جین کوه، مدیرعامل سامسونگ مطمئن است که Galaxy Note 9 نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بهتری خواهد داشت و به دلیل سخت‌افزار کاملا به روز، باتری بزرگ و S Pen جدید خود فروش بیشتری از Note 8 خواهد داشت اما فقط زمان است که این ادعای مدیرعامل شرکت سامسونگ را توجیه می‌کند. شاید هم به مرور زمان علاقه کاربران تلفن‌های هوشمند به سری Note کمتر شود.


لینک خرید و فروش انواع گوشی را حتما مشاهده کنید.


نور موبایل با چشم‌هایمان چه می‌کند

مجله پزشکی «نیو اینگلند» نوشت: «محققان بر این باورند که استفاده بیش از حد موبایل و تبلت می‌تواند منجر به نابینایی موقت در کاربران شود.

به گفته محققین استفاده از این وسایل پیشرفته ارتباطی به هنگام دراز کشیدن در رختخواب می‌تواند به از بین رفتن دید به صورت موقتی و تاثیر سوء روی خواب افراد منجر شود. در واقع استفاده از تلفن همراه در رختخواب و آن هم در شب باعث اختلال الگوی خواب افراد می‌شود. ضمن این که نگاه کردن به صفحه نمایشگر گوشی در زمان دراز کشیدن می‌تواند منجر به کم‌سو شدن دید یکی از چشم‌ها شود.

در این گزارش آمده بعد از استفاده تلفن همراه به صورت خوابیده، چند دقیقه‌ای زمان می‌برد تا دید دو چشم به حالت طبیعی خود بازگردد و این روند در بلندمدت می‌تواند منجر به پدیده‌ای تحت عنوان «نابینایی موقت» شود.

به گفته محققان راه‌حل ارائه شده برای رهایی از این عارضه این است که بعد از هر ۲۰ دقیقه استفاده از گوشی همراه، کاربر به چشمان خود استراحت دهد یا به جای استفاده از تلفن هوشمند در رختخواب مشغول خواندن کتاب شود.

در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد نفر در سراسر دنیا از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند که میانگین زمان استفاده از آنها ۴ تا ۵ ساعت در روز است.»

 لینک خرید و فروش انواع گوشی را حتما ببینید ضرر نمیکنید.