خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

مقایسه گوشی شیائومی با هواوی

مقایسه گوشی شیائومی با هواوی

هر دوی این شرکت ها چینی بوده و از نظر کشور طراحی نمی توان پاسخی دقیق به گوشی هواوی بهتره یا شیائومی داد. اما از معیارهایی دیگر مانند تاریخچه و سیستم عامل می توان آنها را مقایسه کرده و پاسخی به گوشی هواوی بهتره یا شیائومی داد. شیائومی تاریخچه طولانی ای ندارد و کمتر از یک دهه از احداث آن گذشته اما در همین مدت توانسته به یکی از پرفروش ترین برندهای موبایل دنیا تبدیل شود. سیستم عامل هر دوی این برندها اندروید است اما رابط کاربری آنها تفاوت هایی با هم دارد که می تواند در پاسخ به گوشی هواوی بهتره یا شیائومی مدنظر قرار گیرد.مقایسه گوشی شیائومی با هواوی

رابط کاربری گوشی هواوی بهتره یا شیائومی ؟

اما یکی از معیارهای بررسی گوشی هواوی بهتره یا شیائومی ، بررسی رابط کاربری است. رابط کاربری شیائومی MIUI است که این رابط کاربری شباهت‌ های بسیار زیادی به سیستم عامل اپل دارد و برخلاف سایر نسخه‌ های اندروید، دارای صفحه مخصوص اپلیکیشن‌ ها نیست. اما بهتر است در پاسخ به گوشی هواوی بهتره یا شیائومی رابط کاربری هواوی یا EMUI را نیز بررسی کرد. البته به تازگی منابع اعلام کرده اند که سیستم عامل موبایل هواوی به عنوان جایگزینی برای اندروید از سال 2012 در حال توسعه بوده است. گوشی های جدید هواوی میت 20 به رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز شده ‌اند. جالب است بدانید که این رابط کاربری جدید، ژست ‌های حرکتی و حرکت ‌های انگشتان دست را جایگزین کلید‌های فیزیکی اندروید کرده است. بنابراین این یک نکته مثبت برای پاسخ به سوال گوشی هواوی بهتره یا شیائومی است.

برای بررسی گوشی هواوی بهتره یا شیائومی می توان به مقایسه رویکرد کسب و کار این دو برند اشاره کرد. به نظر می رسد شیائومی به سرعت در حال پیشروی در بازار و در تلاش برای به دست آوردن سهم و درآمد بیشتر در بازار بین المللی است و این می تواند موفقیتی بزرگ برای آن بوده و در مقایسه گوشی هواوی بهتره یا شیائومی تاثیر گذار باشد. هواوی نیز یک شرکت بزرگ دیگر با سابقه طولانی است که نقش مهمی در بازار گوشی های هوشمند ایفا می کند و می تواند یک راهنما برای درک مبحث گوشی هواوی بهتره یا شیائومی باشد.

رابط کاربری گوشی هواوی بهتره یا شیائومی ؟

سنسور دوربین گوشی هواوی بهتره یا شیائومی

اگر بخواهیم پاسخی دیگر به سوال گوشی هواوی بهتره یا شیائومی بدهیم، می توان ویژگی های دوربین را نیز در این دو برند بررسی کرد یا بتوانیم به صورت ضمنی توضیحی برای دوربین گوشی هواوی بهتره یا شیائومی پیدا کنیم.  برای این منظور دو گوشی هواوی میت 20 پرو و Mi 8 pro شیائومی را بررسی می کنیم یا به پاسخ دوربین گوشی هواوی بهتره یا شیائومی برسیم.

گوشی میت 20 پرو دارای یک دوربین سه گانه است که دارای رزولوشن های 40، 20 و 8 مگاپیکسل هستند و شکی نیست که در نور روز تصاویر بی نظیری را ثبت می کند. این گوشی مانند p20 pro دارای زوم 3 برابر و زوم ترکیبی 5 برابر است که به شما اجازه می دهد جزئیات دقیقی از مناظر دور را مشاهده کنید. اما دوربین Mi 8 pro دوربین دوگانه بوده و دارای رزولوشن 12 و 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل همراه با لرزشگیر اپتیکال است. همین دوگانه بودن خود می تواند پاسخی به دوربین گوشی هواوی بهتره یا شیائومی بدهد.سنسور دوربین گوشی هواوی بهتره یا شیائومی

پردازنده گوشی هواوی بهتره یا شیائومی

هواوی میت 20 پرو از پردازنده جدید کایرین 980 هواوی استفاده می کند. اما Mi 8 pro  از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می کند که در بسیاری از گوشی های دیگر اندروید نیز استفاده شده و تراشه ای بسیار سریع است.  با این حال تست های بنچمارک نشان می دهد که وزنه به سمت پردازنده کایرین 980 سنگین تر است و بهتر می تواند کارهای گرافیکی را اجرا کند و پاسخی بهینه به پردازنده گوشی هواوی بهتره یا شیائومی باشد.پردازنده گوشی هواوی بهتره یا شیائومی

مشکلات گوشی های شیائومی

اما از جمله مشکلات گوشی های شیائومی می توان به نسخه های فیک موجود در بازار اشاره کرد. گوشی ‌های نسخه چین (برای نمونه Mi 6X و Redmi 6 Pro) به ROM چینی مجهز هستند و در کنار پشتیبانی نکردن از زبان فارسی و Play Store، برنامه‌های غیر قابل استفاده چینی را هم از قبل روی خود نصب کرده اند.

مشکلات گوشی های شیائومی

کیفیت گوشی های شیائومی به چه صورت است؟

یکی دیگر از عیب‌های بزرگ ROM فیک، وجود مشکلات، باگ‌ها و نقص ‌ها و حتی گاهی نداشتن برخی قابلیت‌ ها است. این موضوع می تواند روی کیفیت گوشی های شیائومی تاثیرگذار باشد و موجب افت کیفیت آنها شود.

برای فروش گوشی خود با بالاترین قیمت می توانید  آگهی رایگان  خود را درسایت شهر24 ثبت کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.