خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

خرید و فروش انواع گوشی

خرید و فروش انواع گوشی موبایل

گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ در رنگ «آبی» هم ظاهر شد

این روزها گوشی یا اگر دقیق‌تر بگوییم فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ سوژه داغ شایعات است، با این حال گاهی هم تصاویر و اطلاعات رسمی نیز منتشر می‌شوند. در تازه‌ترین آنها شاهد یک رندر جدید هستیم که این فبلت را در رنگ آبی نشان می‌دهد.

پس از رنگ یاسی ، امروز یک رندر جدید منتشر شد که Galaxy Note 9 را در آنچه که «آبی اعماق دریا» (Deep Sea Blue) خوانده می‌شود نشان می‌دهد. غیر از رنگ جدید، این رندر اطلاعات تازه‌ای ارائه نمی‌کند، با این حال Note جدید در مقایسه با سری S همچنان دارای گوشه‌های تیزتری است.

انتظار می‌رود این گوشی دارای نمایشگر 6.3 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر 1440x2960 پیکسل باشد. احتمالاً این گوشی در دو مدل مختلف؛ یکی با چیپ ست Exynos 9810 و دیگر مجهز به Snapdragon 845 روانه می‌شود. گفته می‌شود مدل 64 گیگابایتی این گوشی از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. در پشت گوشی یک جفت حسگر 12 مگاپیکسلی و در جلوی آن یک حسگر 8 مگاپیکسلی مورد انتظار است. اطلاعات موجود حاکی از به‌کارگیری باتری عظیم با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است. همچنین ارائه نسخه‌ای جدید از قلم S Pen با کارکردها و تواناهای جدید مورد انتظار است. احتمالاً این قلم از طریق بلوتوث توانایی وصل شدن به گوشی را خواهد داشت. همچنین ضدآب بودن آن متصور است.


برای  خرید و فروش انواع گوشی با قیمت مناسب کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.